vineri, 5 aprilie 2013

Jumulici în Timişoara (ep.4 – Tramvaiul)


Sătul să dau banii pe taxiuri m-am decis să folosesc transportul în comun. Vă rog uitați-vă la harta transportului public din Timișoara. 




Problemă: cu ce mijloc de transport în comun ajung de la stația Cluj la stația Catedrală. 

Soluție teoretică à la Jumulici: După puțin chiombit și folosit sinapse la greu în camera de hotel, m-am prins ca tramvaiul 5 ajunge de la Cluj la Catedrală. Buuun. 

Soluție practică: Ajung în stație, remarc dezinteresat că tocmai pleacă tramvaiul 6 și mă pun pe așteptat. Și astept. Și astept. Mai trec niște tramvaie. 8 și 6. Și astept. Și încep să-mi bag chestii în diverse alte chestii. 8-ul știam că nu ajunge, cu el venisem de la Gara și nu am trecut pe lângă Catedrală. Mă mai uit pe harta din stație vreo 5 minute și mi se pare că ajunge și 6, dar fiind mai ștearsă nu eram sigur. Întreb o tanti din stație. ”Mă scuzați, pentru Catedrală, 5 și 6, nu?”. Răspuns: ”Ajunge doar 6. 5 circulă doar în sens invers”. 

What?? Cum naiba? Atunci, sinapsele mele au făcut efortul suprem și s-au prins. Vedeți căcărezele alea de săgeți pe hartă? Daaa, reprezintă sensul! Doar că nici naiba n-a remarcat că sunt săgețile alea pe hartă sau s-a gândit că unele tramvaie trec pe undeva și se întorc pe altundeva. Mai ales ca strada avea două rânduri de linii de tramvai. Evident ca urmatorul tramvai 6 a apărut după alte zece minute.

Un comentariu: